Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jahres-Abschlussfahrt der Bayernfraktion
#1
Habe Dere beinanda,

as Jahr geht am End zuaa und i hob ma docht, das ma mia Bayern uns zamad doa kantadn um midananda a Runden im boarischen Woid zum fohn.

Auf Deutsch, Saison is bald rum und ich würd am liebsten mit allen bayrischen und fränkischen Forumsmitgliedern eine Runde im bayrischen Wald drehen vll mit einer kleinen Stärkung an der Arberseehütte.

Jetzt würde mich einfach mal interesieren ob Interesse besteht und ihr dürft gerne Terminvorschläge machen, ich persönlich bevorzuge SonntageWink

Hoffe auf einige die mit wollen, sonst fahr ich alleineBig Grin
Zitieren
#2
Oiso, mit mir brachast net rechna, allawall i ned woaß, wos da Kloane mocht und dera mi und sei Mama in Ospruch neama tut.

Obba foiss si do wos ergibt, no hang i mi afach dro. Big Grin Big Grin
Vier Finger zum Gruß erhoben Smile
(und zwei Grüne hinter sich gelassen)
Zitieren
#3
Interesse wär da. in 2 wochen hätt i Urlaub Mr. Green

Dann könn ma moi oans ausfahren.....achja: mei Dicke is jetz "eigefahren" Mr. Green
Zitieren
#4
Ja Servus o de niedabayan,

wie scho mo gsocht mit mia kunnst jedazoit rechna, und foiss wer auss Frankn kimmt konn i a scheene Oreise vo Regnschburg obietn.

Pfia di Gott
In Rust We Trust Pray
Letzte Waschung Ansbach 2011
____________________________________________________________________
1. Platz weiteste Anreise Hage *1111km* & Hager GPZ Cup´11

"Wenn die Welt nur aus Landmessern bestünde - Sie wäre eine bessere!"
Rex - Bayerntreffen 2014
Zitieren
#5
*winkt*

Und ir woits Deitsche sei?...is jo kam zu versteh... Whistle
Kau sei das i a dabei bin wenns dismoi net so weid weg is vo daham. Wink
Hob grod an neichn Vordarafn griagt... *freu*
So long.
Zitieren
#6
Ja wos is nocha des?
A "dialekt-Fred" Big Grin

Overdose schrieb:*winkt*
Und ir woits Deitsche sei?.
Naa, woi ma ned. Mr. Green

Do bin i freili a dabei wenns in boarischn Woid geht.
Suntog war mir a am liabstn.

Oiso Pfiat eich und bis boid
da Mike
GPZ500S, Bj.94, 60PS, 33'km, BT45, K&N, Wirth, kurzer KzH und... Candy Arsenit GRÜN!
"A' Kawa muߟ grea sei!"
"Ein Leben ohne Motorrad wäre zwar grundsätzlich möglich, aber total sinnlos!"
Zitieren
#7
Fia a Dour im Woid samma doch imma zum hom Wink Mit Sunndoch kannt ma uns a oafreindn.
Also bei mia im Kalenda schauts am 03. oda 10. Oggdoba ganz guat as. Wobei da 03. scho a weng kuazfristich is, denk i mol. Oba allzu füll spada sullt ma des Ganze dann doch niat asseschelm. S'Wedda wiad jo a niat grod mea füll bessa und küldder wiads ja a.
Wei dads na de andern bassen? Wink
Gruߟ, Juls

Zitieren
#8
Sachds amol, kännd ihr kan oständigen Dialeggt schreim ihr Nordösterreicher *JAPFE*

Na der dridde kännd schwierich wärn da ja Feierdoch is, da könndn viele mid der ganzn Bloosn unterwechs sei. 10. is scho a weng sbäd, aber is ja a Sbädherbsd, vllt kännsd do no den aan odda andern Doch gehm wos schee ist.

Schau ma mol dann sehn mas scho.
Gruߟ MrCoffee
Candy-Cardinal-Red, BJ 90, 60 PS, 38,5 TKM, BT45 100/130, unverbastelter original Zustand
Zitieren
#9
also ich würde dann sagen, nehmen wir den 3.10. weil ob feiertag ist oder nicht dürfte egal sein weil eh sonntag ist. Und sollte das wetter nichts sein können wir immer noch nach hinten schieben.

Als treffpunkt würde ich Teisnach vorschlagen.Beim Netto zwischen den 2 Kreisverkehren.
Uhrzeit?mittag?
Zitieren
#10
oiso der dridde Oggdoba kennt bei mia schwierig weern, weil i am Samsdagg im "Preiߟ'nland" bin und erst ziemlich schbäd hoam kim.
Desweng ko i des etzad no it gwies soggn ob's bei mia hihaut.
Aba d' Juls hod scho recht, mia soitn a weng dazua dua das ma weida kemma, derweil des ja langsam aba sicher ebbs zapfig wead drauss.
GPZ500S, Bj.94, 60PS, 33'km, BT45, K&N, Wirth, kurzer KzH und... Candy Arsenit GRÜN!
"A' Kawa muߟ grea sei!"
"Ein Leben ohne Motorrad wäre zwar grundsätzlich möglich, aber total sinnlos!"
Zitieren
#11
joa mei,

on driddn Oggdoba dads mir scho passn, i nem mir a jedn anern dog frei hauptsach kimt was zam.
chris braast no huife? soll i n dourguide spuin, i irgend a wirtschaft klar machn und was für rundn mogstn heuer dren?

ma nebnher chris: schaffs ma noch mei vajaser oizustelln? kon ja ned allawall die gonzn truppn asbremsn.

mo wi frei i mi af dis dreffn
pfiat eich
In Rust We Trust Pray
Letzte Waschung Ansbach 2011
____________________________________________________________________
1. Platz weiteste Anreise Hage *1111km* & Hager GPZ Cup´11

"Wenn die Welt nur aus Landmessern bestünde - Sie wäre eine bessere!"
Rex - Bayerntreffen 2014
Zitieren
#12
also ich hätte jetzt gar nicht groß organisiert.
Gemeinsamer treffpunkt und dann halt gemeinsam rum touren.
Wirtschaft kehren wir einfach so ein, dachte wieder an die arberseehütte.
Wegen tour, ich nehm ne karte mit und würd sagen wir fahren das was uns spaß bringtSmileaber aufjedenfall arber und des stück über eck.

Wegen termin,wir dürfen auch nicht vergessen das es zwischen den bäumen recht kühl ist also eher ist besserWink

Edit: @ Steffen: Wegen deim Versager, wann hast Zeit, kommste vorbei dann machen wir dasWink
Zitieren
#13
Sersn,

mein AK ist arbeitsbedingt (ein Schelm wer böses dabei denkt) in CZ und fährt von uns aus über Bodenmais, hab heut mal kurz in Goggl gschaud und die eggn schaud a ned schlechd aus, zuminddersd die nemsdreggn, ansunsden foahr ma hold wies kummt und Arber is eh kloar odda (*STAUN* wir ham ja doch a haddes D)
Gruߟ MrCoffee
Candy-Cardinal-Red, BJ 90, 60 PS, 38,5 TKM, BT45 100/130, unverbastelter original Zustand
Zitieren
#14
Klingt ois recht guad, aber Taisnach is vo mir scho 2,5std aufm schnellstn weg. oiso eher nix.
sonst wars a moi ganz lusdig gwesn.


griaß,

f
Zitieren
#15
3.Oktober is schlecht bei Spidi und ihrem Schrauberaffen Laughing

Nächster Vorschlag? Mr. Green
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste